2010年9月12日 星期日

深圳Le Creuset

找尋LC的途中,上網去左好多網頁,發現LC係唔同國家有唔同的產品同顏色,相信是配合當地的煮食同喜好而定的策略。

而且會有呢個地方唔好賣就轉去另一個地方當限量品賣咁,於是造成網上代訂、郵寄、出遊購買等,對於唔熟經濟學的我來說,呢D都幾有趣。




言歸正傳,找尋LC的活動包括去唔同國家的LC網頁閒逛,( FIREFOX有自動翻譯服務,唔同語言都好方便。),發現原來大陸都有LC專櫃,而最近竟是深圳。

大陸專門店地址

最重要佢有唔同的貨,咁近即管去看看。



星期日北上按摩,順便去大劇院站附近「萬象城」逛逛,呢個商場高檔得很厲害,一點也不擔心是假貨。



專櫃係4樓,原來是一間叫「生活本色」的百貨店入面,全部賣進口大牌子廚房野,時間關係,只直衝LC位置。

COUNTER同SOGO差不多大,也是一貫的色彩繽紛。


因為有目標而來,故略略看了一下,便問SALES我要的東西有沒有。

就是想買呢個:
68人民幣 / 個,買左兩個。




仲想睇下有沒有放蠟燭的鍋墊,但冇,得正常款,但唔平,$8xx,冇買。





竟然見到好多古典玫瑰的粉紅色煲,不過同香港差唔多價,冇特別平,但勝在有。



總括來說,cast iron 貨同香港差唔多價,唔太特別。


反而 stonewares 就平過香港。一對咁賣都係百幾至二百幾,當然又唔夠開倉平,但我搶唔到,都唔排除遲些番去買,有一對白色心心、粉紅色心心都幾吸引。

影得唔係好清,姐姐話買6件仲照價再65折添。



呢個係純白色的,燈光下變左色,不過我對佢左面的不鏽鋼蒸架有興趣D,網頁寫有20同22CM,夾番之前買的22CM煲剛好。



另外矽膠野都有,也平少少咁。

今日同浩浩一齊,佢又趕番來打波,冇仔細睇同格下價,有機會一定再去睇過!



同場加映STAUB!
漸變綠同漸變橙都靚,我冇仔細研究過,但香港我未見過,唔知係咪特別版的呢?

5 則留言:

  1. Hi, mind 5 mind 我 add妳做 Blog友呀?可以交流 LC 料
    我有個 Blog 友 ,上星期都去深圳探 LC 料,妳可以睇
    Staub果兩隻色HK未見過,但始終都係 LC 靚仔好多
    [版主回覆09/17/2010 22:19:00]My pleasure la, blog友仔

    回覆刪除
  2. 好耐無去深圳,好想有人陪呀
    我下面COPY錯左,可以幫我DEL嗎
    [版主回覆09/18/2010 07:38:00]我都有去過你blog,不如我也add埋你做blog友丫。
    其實我都有興趣再去深圳,如果約到一齊去都幾好喎。
    我見你叫你蝦子餅買lc,sweet到隔左個mon都feel到,我相信只要他買到一定買俾你。

    回覆刪除
  3. 好呀,一班LC FANS去,一定好開心,唔知everyday去唔去呢?
    我老公去完上海,之後落深圳,哈哈,好似整定要買咁
    [版主回覆09/18/2010 09:50:00]嘻, 係就好了
    我add左你

    回覆刪除
  4. 咦,就咁睇,好似萬象城的LC多貨d  
    stoneware 的確比香港抵買。
     我都想買呢款,但開倉時唔見,問過d sales 姐姐,佢話絕版咗,唔會再出。  ,冇蠟燭個款,香港開倉250 咋,好抵
    好開心大家都鍾意用LC, 多d交流下啦
    [版主回覆09/19/2010 00:49:00]我add左你做blog友仔, 繼續交流多d先, 嘻 絕版....噢....真可惜呢

    回覆刪除
  5. Hi, nice too meet you!
    I'm LC fans too!
    [版主回覆09/23/2010 12:44:00]你好,我剛剛加入fans團,你應該係超級 fans呢!

    回覆刪除