2010年9月7日 星期二

平過開倉的le creuset 26cm round french oven

諗完一大輪,星期二買左呢隻白色 Le Creuset 26CM round french oven,等送貨!



********************************************************************

話說開倉日沒有去買煲,因為一早睇晒網上評語,好多人都話佢雖然靚,但會泡,冇孖人牌的系列 staub 較好咁,所以我一心諗住遲些買番個 STAUB 炆野咁。

但回來上網睇下,le creuset 的顏色越睇越靚。反而 staub 都唔知選咩色好,最有可能係白色。



因工作地點關係,星期一放工又去開倉度行一轉,唔使排隊了,d 人話早上有新貨,都要排,但下午冇晒貨就唔使,但煲就冇晒。



順個便去 sogo 睇下 d 款,點知去到見到 D 疑似開倉的煲同煎PAN ( 即係唔係平時賣的顏色,但款一樣那些 ),仲要同開倉一樣價!

有 2 個 C9 問阿姐,阿姐話真係同開倉一樣的,分別在呢度唔使排隊、唔使搶、仲有送貨! ( 咁寸的?! ) 我多口問咁 SOGO 咭係咪再有 95 折?佢話係。嘩!咁咪仲抵過開倉?咁做乜要排隊呀? ( 咁當然係冇其他焗盤、鑊、超受歡迎果 D 色啦!) 好彩冇我地隻大煎PAN咋,唔係激死!


看看 D 煲先,有白色!好靚喎!上次個煎 PAN 的米色我已經好中意,而家仲要係白色,純白色喎,連入面都係白色,唔係其他款的米色架!但會唔會好易污糟呢?阿姐梗係話唔會啦!琺瑯云云。

當然呢隻牌子某程度上出名係佢的顏色真係好靚,色彩繽紛的廚房煮野食都開心D,所以開倉特價多數淨下的都係黑、白、灰等色,之但係我好中意白色,咁對我咪好好囉,又中意又平!

冷靜 D 先,睇埋 staub,記低價錢,回家再諗一諗。



之後仲去左 times square 睇下隻淨係俾 lane crowford 賣的深淺兩隻紫色。( 另詳文 )




諗完都決定買的了,le creuset 真係靚好多,我唔放咁多水應該都冇事的,只係要唔要白色咁解姐,定加少少錢要其他色。反正都買,買隻自己真係中意的啦,反正有排用。

咩色好呢?
其實最中意係淺紫色,其次係白色同米色,青綠色同那隻加勒比海藍都好靚。其實好多都靚,花多眼亂。




不過我都係中意簡單d,白色係我心水,又平d,好好呀!就咁決定左。

仲有SIZE,特價咁多,買隻大的好似抵D,細的下次可以買第二隻色,以最少錢買最多中意的野!呵!

呢隻主要係用黎煲湯滾湯用,家中已有隻11KG超大型BUFFALO,於是買隻26CM,都有成5.3L,放到隻雞咁,都應該足夠有餘。打俾浩浩,浩浩話可以打埋邊爐添,又好!如果係好用的話,可以掉埋個邊爐鍋添。



至於滾會泡的問題、清洗的問題,我相信有辦法解決的,到時再算。
靚有時真係好重要的。


呢款鍋的資料

日本賣呢款鍋

5 則留言:

  1. 嘩, 原來紫色咁靚!
    [版主回覆09/13/2010 08:00:00]係呀!我都覺得超靚!

    回覆刪除
  2. 哈哈,你同我一樣,覺得 靚 係好緊要  我覺得Staub d顏色真係  
    我好鍾意紫色的LC,而家考慮緊從歐洲代買好定香港買。
    [版主回覆09/19/2010 01:01:00]嘻,開左個BLOG後知有咁多LC FANS,真係好喇 希望你都快D買到紫色啦,我真係覺得好靚。

    回覆刪除
  3. 覺得靚係好緊要>>>>>>yeah!!!
    [版主回覆09/23/2010 12:41:00]嘻,係,靚真好重要。

    回覆刪除
  4. 其實我用27cm oval, 7,8成水 都無 "流眼淚", 我見d鬼佬一般最小都用26cm燉野, 仲要係入焗爐slow cook, 所以佢地一定唔有問題呢..
    [版主回覆09/27/2010 11:27:00]我用左呢個26cm幾次,又真係冇流淚呢個問題,其實個22cm都冇乜,只係有一次做煲仔飯,飯滾時泡左少少,但我覺得係火太大,如果細番d應該冇事。

    回覆刪除
  5. 遊戲星樂園 - ←點我進入~^^
    免費美女視訊 聊天 免費美女視訊 聊天

    回覆刪除