2011年5月6日 星期五

香薰園半日遊

成個復活節假期除左頭果幾日好有作為外,之後都係混混呆呆的渡過,因為浩浩大病左一場,我每日煮野佢食,其餘時間就上下網、玩下貓、種下花咁,幸好我放16日,佢係最尾果6日都一齊放,不過就病晒囉!所以邊都去唔到玩,連計劃左很久的露營都告吹左!唉!梗失望啦!



我地去得最多的地方竟然係露台!

就係咁坐係度,有時吹吹風、透透氣,有時看看風景看看花,有幾晚半夜訓唔著坐出去發呆傾下計咁,如果唔病都幾浪漫的。


有日佢仲陪我出去喝茶!可能知我悶吧!戶外桌上吃茶點喝茶,幾寫意!

呢D先係理想放假生活喎佢話,即係終日留係屋企訓覺同食!除左病喎!鬼唔知咩!佢話訓到腰骨痛!可見佢病得幾厲害,一日要訓十四個鐘的人都話訓到怕!



天父好公平的,或許真係時候叫我地要注意健康,唔好太放縱亂食野,病左乜好野食左都冇味,真係好慘!



*********************************
最後一天本來天文台話暴雨的,都冇諗住會做D乜,點知早上又見佢放晴,浩浩又好番少少,精神唔錯咁!


於是駕車去左我想去很久的香薰園,係粉嶺八仙嶺郊野公園鶴藪附近。
網頁地圖

駕車去好方便,一直入便見到,門口有大型免費停車場,入面除左花之外,仲有餵山羊、BBQ、羽毛球、網金魚、龜池、摘士多啤梨、粟米等活動。





當然,我地冇小朋友,重點只係薰衣草同士多啤梨!

果然沒有失望,好多唔同種類的薰衣草同影相勁靚的大片鼠尾草,狂影相!呵!
不過失策沒有腳架,好彩好多人影相,求其叫人幫手都好易,影左兩張都好靚!

有靚相就超開心滿足的了!整個行程已經圓滿!

浩浩的技術似乎有進步!嘻!



我地仲去左摘士多啤梨,不過真係玩下而已,入場費每人10蚊,出來可用番來買士多啤梨,士多啤梨$70/磅!唔好去搶,人地有D係20蚊入去任食的!不過我地見好多菲傭摘好多出來吃,佢地有米過我地!勁!

拿住較剪仔同籃仔入去幾塊田入面,睇O岩又紅又大又靚先剪!真係好好玩!左翻右看,好玩過學校復活節尋蛋囉!我地都玩得咁開心,小朋友一定仲歡喜!呢刻真係好想有個玩囉!


不過天氣真係好熱!玩左兩個鐘已經濕晒!

食埋碗豆腐花就走了!




D士多啤梨粒粒都靚到好似假咁,梗係啦!全部精心挑選的喎!




買左盆薰衣草回家添!冇花,就咁聞冇味架,但用手摸下佢會有好香的薰衣草香,好神奇!當佢香草咁種,襯番我個香草園!嘻!


願病菌快走,健康永伴!

1 則留言:

  1. 愛海闊天空‧自由翱翔2011年5月7日 下午6:14

    好靚喎,  我又想去呀.
    希望你們快啲好返啦. 而家要成日出入冷氣地方, 温差又大, 真係要小心啲, 返工坐車記住披吓圍巾或者外套, 平日食多啲維C, 同做吓運動 (不過, 呢樣我都係好懶).
    [版主回覆05/08/2011 11:33:00]去啦,你有車最方便,只係狗狗唔去得。 宜家D家好靚,士多啤梨就黎冇的了,快D去! 講起健康,多謝陳姑娘提醒,我都要樣樣做足D先得!

    回覆刪除