2011年5月22日 星期日

超好用的BB CREAM

復活節假後番工忙到嘔!一直冇停過,我的TO DO LIST排到我都睇唔完,邊樣趕就做邊樣,想死!


興幸係放工便放工,唔使帶野回去做!


(呢樣係我來這以前想都唔敢想的,唉!往事不堪回首!)


 


不過放工回去都累,但堅持除工作以外,我要有自己的生活,做自己想做的事。


所以一得閒我都有煮野食、打理花花同貓貓、扮靚靚。


趁幾日得閒少少,希望可以將D野寫番出黎先!


********************************


最想分享最近先發現勁好用的 BB CREAM,其實早幾年都已經有聽人講 BB CREAM好薄好好用,但身邊又冇朋友用,所以一直冇諗住試,同埋平時用的粉底都可以好薄 (不過薄的粉底有個問題就係遮暇冇咁好)。

同埋又聽BB CREAM其實係遮暇,我覺得可能會好"立",同埋好焗咁。



直至上星期,同事講開番工化唔化妝的問題,有人話呢隻牌子的BB CREAM唔錯,平時真係唔多覺佢化左妝,只係幾為佢皮膚好好咁,真係薄到咁?行開街見到,即管又買來試下先!


其實佢有好多款,買左最貴又最多護膚功效果隻,姐姐話係皇牌喎,都係298,比平時用開的粉底平,又大支D添!(不過我未用過佢其他BB CREAM,冇得比較,不過比SHISEDO同NEUTROGENA的幼滑易推 )

選左自然色,佢有白D的色,但我唔中意咁白。



姐姐話要用粉撲塗,會貼好多,係卓悅3X買左一大包3X個有排用。

試左幾日,覺得真係好好用!
原來真係會薄成咁,但遮暇效果好好,真係唔多覺化左妝,只係皮膚色均勻左咁,斑點遮左,但唔使再撲乾粉都唔"立",原來真係咁神奇!唔怪得咁多人讚!


不過塗真係要用粉撲先推到夠薄,同埋量要少,否則唔夠薄同貼,同埋會有些"立"!但推得好的話,效果真係好好。


唯一最唔好就係太夜會變黃,我0830塗,1630放工時已冇早上咁靚;
中間都係用紙巾印一印面油會好D,不過出戶外太熱流汗就真係乜都冇晒;
不過已經比平時乜粉都唔塗好,也比用粉底方便好多。

但佢係要落妝的,係易落果隻。

暫時都覺得唔錯,會繼續用。至少面色唔好/ 病時唔使面青青成隻鬼咁見人先。

2 則留言:

  1. 我都係用BB CREAM ,但我有掃乾粉,因為面油多
    [版主回覆05/29/2011 11:12:00]暫時番工係冷氣底下都仲可以,但我諗如果出街的話我諗我都係掃掃會好些。

    回覆刪除
  2. 我最近都爱上bb cream,買咗dior,好好用,不過要三佰幾!
    [版主回覆05/29/2011 18:38:00]咦,如果DIOR都係3XX,咁又抵喎,話晒都大牌子。呢隻都要298!有機會又試下先。

    回覆刪除