2011年2月9日 星期三

我愛香港開心萬歲

早幾日去左睇呢部戲,原本冇乜特別期望,純粹新年冇乜野做去睇下賀歲片開心下的姐,點知睇完好中意,意外地好睇,言之有物喎!



唔係乜大製作,內容也沒有幾深刻或大道理,只是那是一部能讓香港人有共鳴的戲,那已經很夠了!

我也是在屋村長大,不過或許已經唔係屋村的全盛時期,好多戲裏的情境我沒有親身見識過,只是聽媽媽等曾經講過咁。

不過已經好像突然俾套戲帶番我地回到過去咁,好多位我地都不禁會心微笑! ( 都有大笑位,但笑竟然變得唔係最重要! )



睇完happy ending,出來竟有種失落,戲裏的,當然是理想化,現實裏屋村的唔好我也身歷其境,只是美好的一面也在不知不覺中消失無蹤。再者,現實裏哪有正義超人來打救,美好是已經消失的過去式,不免感嘆香港呢幾十年變化之大,真的很嚇人!

不是簡單居住模式的分別,而是整個社會的文化變了。即使今天我仍住在相同的地方,那份情懷也已不同了! ( 不在此細說,否則夠寫篇輪文出來!)

( 怎敢想像你現在敢開門讓小朋友在咁多變態人的地方四處走!)





或許我懷念的不是過去的香港
只是一些我夢裏的人事物
一些屬於我記憶中的美好


碰巧這些故事發生在香港
一些我們都曾經有過的故事
香港是我家
有很多屬於你同我的共同回憶
集體回憶......大概便是這樣



電影官方網頁



預告片



呢首歌仔都好好聽,歌詞仲好有意思

2 則留言:

  1. 愛海闊天空‧自由翱翔2011年2月11日 凌晨12:35

    我都睇咗, 諗返好多小時候既事, 以前真係會同街坊好熟, 會鄰里互助, 小朋友們會打開門係門口玩, 係門口一齊做功課. 而家係住得好咗, 就啲人情味就同時消失晒, 見到面都唔會打招呼, 好似佢有寶咁, 吓吓唔鐘意就去管理處投訴.
    [版主回覆02/11/2011 17:42:00]最重要係個社會變晒,即使番屋村都找唔番果種野,我聽有人話村屋好D,不過我覺得都係人的問題。

    回覆刪除
  2. 係呀!我都睇咗,我都覺得有驚喜,或者唔係套戲拍得特別好,而係套戲比返好多我地呢啲喺屋村大嘅人回憶!
    [版主回覆02/12/2011 18:47:00]講得O岩,!睇戲可以有FEEL已經好好!

    回覆刪除