2011年2月1日 星期二

家鄉咸湯圓 + 年宵花巿

年三十,爸爸整左家鄉咸湯圓!

一年等食呢一次,勁中意食!下年等我試下整先!

YY而家好大隻了,買左一箱罐頭俾佢,可以食番濕糧,媽媽話佢好開心呢!



跟住跟浩浩出左太古城,佢上銀行做野,我去行街,好想行太古城,但冇行到,去左SOGO買禮物,嘻!(其實仲想找FAFA食TEA,但唔夠時間!)

買左個銀包俾佢,仲買埋掛頸咭套放工作證,送左個咭片套。

不過銀包入完已經脹爆,放唔入內格,早知買冇格的平幾舊!工作證套等新咭出左先用喎,咭片套就我要!


回太古城未夠鐘,行多陣吉吉島,諗起FAFA話買到果隻瑞泉黑糖梅酒,但今次我找唔到,買左另一隻想試很久的清酒,細支裝又試下吧。





晚上回家團年!近年爸媽乖左好多,煮野份量少左好多,唔會再有咁多隔夜餸剩,做得好!一家人齊齊整整食餐飯已經很好!


之後仲同杏、浩浩行年宵,其實我興緻一般,但浩浩話佢年年都行,行大運喎,所以又去左。

買左15蚊大大貓貓波波風車、同10蚊毛毛耳罩,從未試過咁兩姐妹的!

一路走一路好多人問係邊買呢個風車,嘻,我地都覺得幾特別呢!

回來用索帶縛左佢係露台,睇住佢轉轉轉,好開心!快D轉個大運!


1 則留言:

  1. 妳係東莞人呀?我見我奶奶都整呢D湯丸
    [版主回覆02/10/2011 15:47:00]嘻,附近,我係台山人,咸湯圓少食特別好味的!

    回覆刪除