2011年6月1日 星期三

新玩具 ── Tefal 電蒸爐

係冇預計下超快速買左呢個玩具!不過諗諗下都幾好!好中意!

TEFAL 的 三層電蒸爐




話說早前買冷氣送左個電蒸爐,點知俾媽媽拿左俾妹妺,佢會常用些喎。


但浩浩唔知,買左一大堆燒賣回來,大發佢的燒賣魚蛋夢,仲有埋豉油、辣油添!幾PRO!魚蛋仔!


可惜咁樣一來,呢堆燒賣滯留左係個冰箱入面幾星期,長此下去都唔係辦法!




一心去找個平平地的小蒸爐俾佢玩便算,上網見億世通有個 $99的,但去睇實物原來好薄,大力少少都好似會爛,最近新聞又講乜塑化劑等,都係驚死,再睇睇先。



跟住去百老匯見到呢個PRINCESS的,超迷你,好FIT!

不過一D都唔平,$349,冇任何DISCOUNT!

過隔離國美,GOODWAY似樣好多,大件夾抵食,不過我又嫌佢太大,我地方細冇法,每一寸都要好好計過先放野!

大少少可以蒸埋餸好似都唔錯,至少唔使得蒸燒賣單一用途丫!反正我唔會有位買個MIELE果個蒸爐住,但一個野可蒸幾樣野又幾好喎!



間 THE BEST 竟然貼紙俾蘇寧鐳射收購左,未重開,真厲害!

去埋上面豐澤睇,又有驚喜喎,左邊隻KENWOOD好靚仔,個膠托係透明硬膠,加白色,我中意,又四四方方好似好實用咁,如果買野滿150仲可以優惠價238買。中途加水仲好方便,不過佢下面個盆水冇隔,D汁滴左落去要洗可能有些煩。

右邊個TEFAL都唔錯,金屬外殼好似好PRO咁,又有保溫功能,同埋三層間的隔可以拆出來,蒸大件野 / 放燉盅咁,不過價錢最貴。

唔差在去埋隔離吉之島睇,反正隔離,真係好方便。呢邊全部都係TEFAL,不過好多型號。



會合左浩浩同佢同事食飯先,佢地傾計我就極速用IPHONE SEARCH左D資料,最後帶浩浩去睇下先決定。

佢睇完就話買了,佢話幾百蚊貨仔唔使格喇喎,同埋俾我咁格完都唔慌有錯漏!佢俾錢的時候,我諗左好耐到底佢呢句說話係讚定彈!


番到去即刻拆來檢查下先!浩浩話好似細過買完玩具番企即拆俾媽媽話佢咁,嘻!

砌好晒三層都幾靚仔丫!送左個飯隔,可以蒸埋飯,兩餸一飯的話唔使用電飯煲添!

內籠唔算大,放到中型圓碟,不過相對成個野冇咁巨,慳位囉。可以考慮買番兩隻橢圓的碟先。




拆左中間D隔睇下,可以放個盅入去燉野喎!不過我先發現原來我竟然冇燉盅!平時燉野係用LE CREUSET的呢!

佢每隔上面有6個蛋位可以用來蒸蛋,不過我諗唔放靚其實都可以蒸的姐,至多滾來滾去姐。

其實唔一定用晒三隔,一或兩隔都可以。

人地話蒸蘿蔔糕超正,一次幾底咁上喎!

最欣賞佢最聰明的地方係,三格剛好大小差少少,可以疊起,也可以疊埋,倒蓋在機身,減少空間去收藏。

睇下,幾小巧! O岩晒我呢D細廚房用。

放係廚房呢個位真係無得彈!取用又方便!正!

擇日俾佢開工先!好心急!

浩浩話蒸燒賣咪得囉!哈!差D唔記得左佢的最重要功能係咁添!


5 則留言:

  1. 我都有個信用卡送的,但好少用!
    [版主回覆06/03/2011 20:55:00]廚房好多時真係好多野買左唔常用,放出來會好好多。 如果真係冇乜用的,我會賣左佢或者俾人,唔好浪費寶貴空間。 然後就可以買新的更有用的野喇!

    回覆刪除
  2. 好似又幾方便喎
     
    [版主回覆06/03/2011 23:54:00]嘻!似乎唔錯,希望多d用,發掘更多玩法。

    回覆刪除
  3. 細細部、慳位、唔錯
    [版主回覆06/04/2011 11:32:00]係呀,如果大,我放唔落。
    不過蒸小野就得,多都係要開鑊!

    回覆刪除
  4. 我也有個三層steamer, 不過兩個人好少有咁多嘢  steam
    [版主回覆06/05/2011 12:38:00]我呢兩日都係蒸一至兩樣餸,不過就未試過用來蒸埋飯,可能都係用慣電飯煲....但可以唔使排隊用鑊,可以一路蒸住野一路炒菜,可以快些開飯。

    回覆刪除
  5. 你冇要到個微波爐, 用左O個格放爐焗AR? 下面o個個位真係另人有D傷腦筋, 好彩我個焗爐都O岩O岩好放到入O個個位, 你個蒸爐都好FIT ar^^
    [版主回覆06/05/2011 12:45:00]我將個大雪櫃俾左媽媽家,我地兩個人有個小些的雪櫃同用開的微波爐,所以冇要佢果個。 其實微波爐真係好少用,所以放係雪櫃頂封塵,焗爐常用所以放落黎方便些。 你咁好可以將焗爐同微波爐都放都入果個位仔的?好方便喎又 不過好彩我地多條邊位咋,否則熱水壺同電飯煲就冇位放。

    回覆刪除