2011年6月1日 星期三

久違了的約會──madarin oriental buffet

雖則我和浩浩常常一起食飯,也常常一齊四圍去,但今天這種約會的感覺卻像久違了很久很久般,是環境氣氛罷,遇一為之也很不錯呢!



我們見很久沒去吃自助餐,(都有成個幾月!....^.^")早兩星期左右見SHARON去文華食,我想起上年老細請我去過,那兒的燒牛肉很正,浩浩應該會喜歡,於是就O岩時候便BOOK了。



因為我們都要番工,約左放工各自去附近等。
第一次約係呢處等,走過隧道時有人在奏音樂,浪漫的氣氛突然湧現,覺得我們像粵語長片裏的角色,穿戴得靚靚的,約在大會堂門外等。


嘻!今日我著左條裙,好多人讚我靚,仲有小朋友話我係全個地球最靚的人添!(我笑說我係咪應該檢討下平時是否太烏WHERE?!)




我們入到去酒店,服務生安排左張窗邊的小桌俾我們,個景好靚,望皇后像廣場草地同立法會,超正!心情都好些坐落外面竟下雨,我們真幸運!心情好賞雨都開心!



食物好好!食得開懷!有生蠔!


燒牛肉不停供應!(呢件係浩浩的,我件唔會生成咁。)


其餘食物都好好味!羊也好!款色唔算好多,但樣樣都有質素。


尤其甜品!超出色!甜到係口唔捨得吞下肚!真係好正!


 


朱古力是招牌貨,隔離店賣緊幾百蚊 100g,呢邊任食!棒棒糖超可愛!



仲有要order先有的自製雪糕,差d食唔落,飽到上心口!



可口美食  +  靚靚環境  +  喜歡的人,沒有美酒都已經滿足到唔想走!



 


走的時候仲係附近散左一陣步先回去。平時行公園沙灘就多,鬧巿散步真係少。



 


呢種拍拖約會的感覺應該要多些,開心又減壓!So Sweet!

今日去左SOGO買左呢SET俾浩浩,哈!我冇買野俾自己,淨買俾佢!我對佢幾好!

呵呵!

不過晚上可能太眼訓,拿衫沖涼時,竟然一下子唔小心,俾個櫃門夾到隻中指,痛到喊左出來!「十指痛歸心」!果刻淨係諗到呢句野!

好彩冇斷骨,冇爆甲!感謝主!只係腫左!腫到頂住隻指甲,輕輕碰到都痛到死!訓覺都痛!唉!太開心過後竟然係咁的結局,激死人!浩浩幫我冰敷左陣,然後用綿、繃帶扎住,俾個咕順的效果佢,等佢唔使痛得咁緊要。快D好番啦!



沒有留言:

張貼留言