2010年12月30日 星期四

元朗大棠郊遊 (加左相 )

之前見christine 去大棠睇紅葉,大棠有紅葉睇?住咁近都唔知喎,不過想起好多年冇去過,星期日便找浩浩一起去看看。

真係有的喎,仲幾靚添!睇相以為自己去左日本睇紅葉咁!


不過佢地平日去,好少人,我地去到卻人山人海,又旅遊巴,差D連位都找唔到泊。


F2學校秋季旅行黎過之後都冇再黎過,數數原來都成17年,嘩!咁得人驚的?浩浩最近的口頭禪就係18年!唉,唔想認歲月催人都唔得。

呢度大變就冇乜,但我印象最深的大型木滑梯就冇左囉,但集合的涼亨、幾條唔知乜動物的長椅就仲係度,D燒烤爐變左新式。


聞住D香味好想燒野食添!本來有諗過黎燒架,但兩個人不如係露台玩算。


四周圍行下,影下相,順便試下支新鏡頭。
哈,可能我見識少,真係睇到嘩嘩聲。

其實真係好中意去郊外走走,那種走入大自然的感覺除了很舒服外,更有種很接近天父的感覺,不竟藍天白雲、花草樹木、飛禽走獸在其中的大自然,才是祂原本創造的世界吧,那種奇妙不是人造的石屎森林可比美的。


車都好似特別靚。


見小朋友玩,忍唔住又買左支波波玩,嘻!



回來找番幾張舊相,一切在我思海中依然很美!




記憶中仲有幾張相,但找不到,心有戚戚然。

記憶中那個懸崖般的台(見我同敏第一張合照),一個當年覺得充滿冒險感,走出去拍照也要冒著風吹,像一不小心便會掉下去的地方,17年後已經變得安全無比,四周也被長得高高的樹木包圍著了  ( 見下圖 ) 。

連死物都變了,人也豈會一樣,是定律吧。

找到張很有趣的相片,當年也沒有想過今天的景況吧。


再下一個17年,又將會是怎樣了呢?

最後都係忍唔住d香味,去左附近BBQ,晚上去左婷家玩,XBOX的沙排好搞笑,不過要好大地方先玩到,我就幫糖糖影相,佢乖左好多呢!



2 則留言:

  1. 很可愛的對比, 幸福的見證
    [版主回覆12/31/2010 11:44:00]其實有張有你的,但怕你不喜歡show出來。

    回覆刪除
  2. 您地個個都食左『防腐劑』?個樣完全沒變過。
    [版主回覆01/01/2011 13:54:00]好鬼中意你咁講的姐! 因為我不知幾恨呢樣野!

    回覆刪除