2010年12月2日 星期四

Crabtree & Evelyn

係貓貓介紹果兩篇寫極都未完的同時,忍唔住寫番篇近期掃貨先。

話說早幾年都有搭sharon幫我買 crabtree 的 handcream,尤其每年聖誕,會員有得平,都幾抵,上年同事買開幫我入了幾set handcream,送俾媽媽同妹妹,仲買左set lavender的套裝,好鬼中意,尤其果支 bath & shower gel,拿來浸浴簡直一流!少少香,好多泡!


仲有支淡香水未開。

今年心思思想買多set,但好似仲有好多 handcream 係屋企,所以諗住唔買。

但今年愛上左佢柑橘蜜糖味的 handcream,所以最後少少地都買左 set。


點知昨日ms lam又俾左份coupon我,去睇下的時候俾我發現左一支出左很久,但我從未試過的身體保濕噴霧 hydrating body mist,Nantucket Briar味原來係爽身份味,真係好清喎,仲清過我平時用果d,忍唔住買左,(冇買set,因為其他lotion我仲有薰衣草未用完,最重要係set冇呢支!同埋我覺得今年的set冇上年咁多款....)

仲買多set
柑橘蜜味citron honey & coriander的hand set。

當然係hsbc的咭主找數啦!呵呵,多謝晒!(不過冇用到d coupon.....)


回來用上次ms lam送的bath & shower 試用裝裏面的Nantucket Briar味來浸泡泡浴,好舒服!浸完熱辣辣,出露台吹下風飲番杯冰水,呵呵!好似浸完溫泉咁呢!(太耐冇去旅行病發症!請原諒!)


真係好中意,想買晒呢個味的全部野呢!


最想買呢個foaming milk bath!計下數先!買多d好似抵d添!d coupon又好似好抵,唉!好苦惱!

2 則留言:

  1. 愛海闊天空‧自由翱翔2010年12月3日 晚上8:13

    哈哈, 我啱啱先係Crabtree出血完, 仲做埋MEMBER啦.
    [版主回覆12/04/2010 15:03:00]係咪2000先做到member?我都計緊

    回覆刪除
  2. 我都係鍾意呢隻味呀!
    [版主回覆12/05/2010 00:42:00]Yeah!知音人!我最近先識佢咋。

    回覆刪除