2010年12月24日 星期五

聖誕美容大出血 ── Jurlique + 雪花秀 + Burt's Bees + IPSA + 廣良源

神仙自問唔算姿整,尤其人越大明白最重要係內在,外表的野整潔、舒適最重要,也俾左自己好大的藉口去懶!

不過我也絕對同意外表給人的印象會影響其他人對你的感覺,因為唔係人人懂得去睇人內在的,所以有時唔介意都免不了要執執的。


講左好多廢話添!番正題!


*****************
放聖誕假,第一件事去左整頭髮同洗牙!呢D咁奢侈要用咁多時間的事,真係放大假先捨得花時間去做。

洗牙個醫生第一次去睇,又幾好心機!係新都商場的新都醫務中心的鍾醫生。


跟住出埋TST ESPRIT整負離子,整咁多次負離子都係ESPRIT KEEP得最好同PRO,上次係屯門整,見之前剪、電曲同染都OK,點知個負離子唔夠一個月已經起晒毛,激死我,今次都係乖乖地去番呢間吧。不過佢由以前好多分店都越縮越少,遲多幾年唔知仲挨唔挨得住呢?

before            
after

本來應該到曲的,但唔想冬天凍冰冰整濕個頭gel,都係負下先吧!
*****************
平安夜,去左沙田拜山,跟住係新城巿行,買左好多野!大出血!

先去Jurlique,話說早前見我老細用開呢隻牌子野,多口問句好唔好用,佢又好熱心咁講點好點好,跟住仲幫我用優惠價買左D 7折 COUPON,又送左盒GIFT俾我試用,多謝晒!

今個月D COUPON可以用得,但見佢的XMAS SET好似仲抵,但唔可以用COUPON再加優惠價買,番黎又計又諗左好耐,最後買左呢D!

Purely Age Defying Collection、限量版 Herbal Recovery Gel 同埋Lavender Hydrating Mist

送左呢D:

Body Lotions、Night Mist、磨砂、Hand Cream、小Herbal Gel等

中意佢的香味,同埋合部保濕 / 滋潤得黎唔會「立」!
好多贈品!好開心!


不過真係好貴!
諗住俾錢時,浩浩俾左,嘻!咁新城巿宜家做緊HSBC最紅驚喜有REBATE,咁佢有呢張咭都真係抵的,多謝晒!學佢話齋MERRY CHRISTMAS囉!

http://www.jurlique.hk/catalog/index2.php

******************
雪花秀,呢隻係除左JURLIQUE外,最近的中意的牌子。
早前買左PACK試用裝用,真係好潤,冬天O岩晒我呢D皮膚超乾的人!


於是找左朋友係韓國代購,唔該晒!
買左呢D。


Balacing Water、Balancing Emulsion、First Care Serum、Rejuvenating Eye Cream

Overnight Vitalizing Treatment、Lumitouch Lip Care

但冇買到最潤的人蔘面霜。因為佢真係好潤,潤到我都只係局部塗,試用裝個盒仔用左咁耐都未用到一半,同埋諗住佢真係好貴 ( 折左都應該 OVER 1K ),真係用晒,買多盒試用裝都應該夠呢個冬天用。 ( 成SET試用裝都唔使200 )

佢個人蔘味聞落真係好舒服!

http://www.sulwhasoo.com.hk/product/prdtMap02.jsp
**********************
呢隻牌子的潤手霜我覺得係最潤的,比JURLIQUE仲要潤,洗完手都唔會冇晒。
天然得來又唔貴。

特價買左呢SET。



Almond Milk Beeswax Hand Crème





杏仁牛奶深層潤手霜

Lemon Butter Cuticle Cream檸檬油護甲霜

Shea Butter Hand Repair Cream乳木果油修護手霜  ( 呢支係細的試用裝 )

仲有對小蜜蜂手襪仔可做hand mask,$338,折實298。


另外,夏天時朋友話買俾佢囡囡用,真係冇平時的蚊怕水味,好好!特價168兩樣,我都買左。


Herbal Insect Repellent
香茅護膚驅蚊液Herbal Res-Q Ointment紫芹急救軟膏


以前仲試過佢的潤唇膏都OK的。佢久唔久做PROMOTE 的SET好抵的。

http://www.burtsbeeshk.com/view_category.html

******************
IPSA,兩用粉餅,配番個芯,佢係我第一次會再買的粉餅,正!

薄得黎好自然。

******************
廣良源美容素

上次試完超正!所以ENCORE買盒大的!都只係 $23!
洗臉我覺得乾淨、唔乾便好好!

比之前好中意的DHC洗臉梘更好,成為我洗臉的至愛,雖則有少少麻煩,粉狀倒出用冇咁方便,但好用到我連呢個缺點都忘記了呢!

************************

呢期買左好多護膚品,應該有排用,要慳番D先得了! ( 次次大洗完都會有呢個感想! )

7 則留言:

  1. 小豆靚鳥.Elegante pájaro2010年12月25日 晚上9:51

    Merry Christmas Ar!!
    [版主回覆12/26/2010 15:09:00]Thanks, Merry Christmas!!

    回覆刪除
  2. 小豆靚鳥.Elegante pájaro2010年12月26日 清晨7:26

    Hey, 那個廣良源美容素是洗面用的嗎? $23咁抵, 係邊度買?
    唉, 我都係超乾的, 我都有諗過買雪花秀, 不過真係好貴呢!!我依家用緊shiseido & neutrogena, 都仲係好乾, 可能飲得水少, 而且人又老了。
    [版主回覆12/27/2010 13:34:00]你可去呢度睇,我用來洗臉好好,但敷臉覺得太乾..... http://www.cucumber.com.tw/index.php?mo=ProductInfo&ac=product1_show&sn=37&num=14&ng=1&ssn=6 莎莎同卓悅都有得賣,上次我買膠袋裝試用,$9.9用足個半月。 我之前都係用neutrogena,夏天還好,冬天真係唔得,dhc的洗臉梘都幾好,一塊用成年!不過都偏乾。 唉,我咁乾的人唯有塗番d潤的野,所以洗臉唔乾已經好好,有時早上用清水洗下便夠。

    回覆刪除
  3. 雪花秀眼霜最好用,我用左佢好耐啦
    另外隻滋陰水balancing water都好好用,我最鐘意佢冇酒精成份
    可能多人去korea買,今年香港專門店已經全部調低價格,
    比以前平左
    Merry Christmas & Happy New Year
    [版主回覆12/27/2010 13:38:00]原來你都有用,我都覺得佢的balancing water塗左已經潤左大半,眼霜.....真係好難找隻好的,希望我都用得好吧。 調低價格?真係好喇!好少聽,通常都只係話加價。 merry christmas and happy new year too!

    回覆刪除
  4. 我今季都買左雪花秀, 用左人參面霜及潤唇, 超正, 另外有很多sample 都未用, 等我又試下balacing water 先.
    Eye cream 我就好鐘意 la mer, 好潤又唔怕敏感.
    [版主回覆12/28/2010 12:54:00]la mer我只係用過洗臉咋,eye cream有機會都試下先, 不過佢真係幾貴!

    回覆刪除
  5. 上次SOGO+聖誕, 妳入了可多貨
    [版主回覆12/28/2010 12:55:00]嘻, 係,仲內疚中,不過就好乖咁日日努力用囉。

    回覆刪除
  6. 我都係用雪花秀的,早知你用我上個月CX內部員工訂購仲平過我係韓國買呀~
    [版主回覆12/29/2010 14:59:00]哎呀, 下次預埋我!

    回覆刪除
  7. sulwhasoo is too dry for me except ginseng cream ipsa is good too jurlique aroma scent is v good.
    [版主回覆07/31/2011 00:53:00]雪花秀都乾呀?我有時覺得潤左少少,cream唔敢早上用添,不過可能人人唔同....我都好中意ipsa同jurlique..

    回覆刪除