2011年8月1日 星期一

泰之旅2011 ── 工具 及 交通篇

次次去泰國都有睇下呢個討論區做下資料搜集先出發,不竟旅遊書人人都手有一本,但通常都未係最update,同埋有些評價同優惠係書仔唔會有的,但討論人多,一人講少少都好好了。

就係呢個泰友營!其實仲有其他,但呢個最有系統、更新最好,也keep住人流多。


今次就係因為呢個 forum,俾我發現左好多超有用的資訊,想分享下!


*******************************************
以前去旅行多數用漫遊,超貴,所以多做緊急聯絡,都有試過買當地的電話咭,上網就靠酒店有冇免費,有就用冇就算。

但原來泰國有上網的電話咭賣,仲唔貴添!
常用的係DTAC ( 即香港數碼通 ),89B 買張咭,然後增值 ( TOPUP )來用,佢按數據使用計錢,但MAX都係收你49B,為番10元港紙多少少,以旅行流動通訊來說好抵!
打番香港都係3B / 分鐘,乜漫遊都唔得!

你知IPHONE冇得上網 = 冇 function 咁濟的嘛,我地係機場增值左200B,佢幫我 set 好晒所有野,即刻用得!

( 香港有AGENT有得賣,可做定飛線添!詳情上討論區看,我地係機場買。)

( 其實仲有朋友用另一間TRUE,我見都好好,據說仲平,但我冇研究,也就算了。)



呢幾日最好的係找地圖,俾你知自己位置,的士司機唔識路時都可以去到咁上下話佢知邊個路口轉。
我地又試過個司機完全唔知間酒店係邊,又唔識睇英文,於是我上網找埋個地圖同泰文地址佢睇,睇完佢已經知大概位置,去到附近我再睇住IPHONE個地圖話佢知邊個路口方向咁,好快便找到。


除此之外,呢幾日我仲日日同媽媽傾電話,順便問候貓貓情況 ( 媽媽幫我照顧佢地 )。

仲日日WHATSAPP 同 FACEBOOK!( 呢個對我唔係最重要的FUNCTION,但對我個追緊女仔的朋友仔來說就超重要囉! )

朋友仔仲借我地個IPHONE黎上網DOWNLOAD DATA做野 ( 帶野去旅行做!)


有時又上下討論區,睇番旅行資料同優惠咁。

所以知 LEVIS 做緊以舊衫褲減價的PROMOTE、JW MARRIOTT 買一送一等。

仲有天氣預告,宜家係泰國雨季,我地出發都下雨!所以睇定天氣報告,邊日行商場,邊日行露天地方,有預算好好多!


科技呢家野,懂善用真係方便好多!

*******************************************
係討論區找到呢個人book車,一出機場有人等,2個鐘左右直接去到羅勇碼頭,轉酒店船入沙美,好方便。車都新淨舒服!司機又幫手上落行李,好好!

不過因為差唔多最後果刻先firm泰國酒店,所以冇係email時book埋回程,但問左價咁,話之前一日book便可。
到搭車時同司機講好時間、地址,仲寫埋俾佢,我都穩陣再sent email confirm多次添,但走時冇車來!找番個電話先知,原來email 收唔到,司機係話唔到事的,應該要電話confirm,唯有臨急係碼頭找車,又貴又舊!

雖則咁烏龍,不過呢個agent都值得找的,不竟佢真係平,車新淨舒服。

************************************************
我地今次去泰國,因為5個人,剛好一部的士,所以出入多數都係佢!
通常酒店問口都會有人幫住客安排好同抄底的士車牌,講好去邊,睇錶 / 幾錢咁,好好。

泰國搭的士其實好抵,尤其人多,分分鐘同坐BTS差唔多,同埋唔使再行同找。不過繁忙時間就成日塞車!

同埋,的士司機多數只係識少少英文,最好有泰文地址會穩陣D ( 旅行書仔多數有 )。

同埋要小心佢地有些會車你去會收回佣的餐廳,總之佢介紹乜都唔好彩佢就得!

有次我地食完飯去Big C行街,落大雨水浸,睇!但架車都行到!勁!


************************************************
泰國自遊行,去街多數都係坐BTS,快、唔塞車、方便,多數要去的地方都去到。


*************************************
今次旅行因為人多,錢銀瓜葛太多,所以特派專人做會計師計數,每日清數,做得非常好!




泰之旅2011 ── 曼谷(1)住宿篇



泰之旅2011 ── 曼谷(2) 美食篇


泰之旅2011 ── 曼谷(3) SPA & SHOPPING篇


2 則留言:

  1. 我都plan 緊9/13行程啊, 請問你租的7人van 係邊間? 有冇資料? 唔該哂
    因為我又係直接入沙美..
    [版主回覆09/04/2011 15:56:00]我找下面的 Tim,你可email聯絡佢問價。 Tim Leung
    Novatour Tour Service Pattaya
    Overseas : +66 898 313 633
    In Thailand : 0898 313 633 (no IDD/area codes)
    E-Mail : timbobbyleung@yahoo.com.hk
                timbobbyleung@hotmail.com

    回覆刪除
  2. 唔該哂你呀~
    [版主回覆09/05/2011 09:31:00]唔晒客氣,玩得開心d。

    回覆刪除