2011年8月8日 星期一

夏日運動樂趣多

最近,突然愛上左運動!
對於一個長期零運動的人來說真係幾不可思異!


其實由早幾年開始,逢夏天我都會游水,我指係係泳池游,目的係對付鼻敏感!
真的好有效,更可改善肩頸背痛的問題。健康兼健身,幾好!


唉!人老左,唔到自己認叻,何況健康從未叻過!



呢個假期我發現原來去會所做GYM,其實真係好方便。

**************************************

做GYM三寶:水樽、IPHONE同袋仔。( 似唔似果d阿婆三寶! )
( 其實有水機同紙杯,不過都係飲自己樽方便D、袋仔袋住客證同入場費、iphone同耳筒仔 )

呢個會所好細,不過人流唔多,同埋乜都有少少咁,都夠我用有突。

嘻!仲有天線接收電視!哈!煲住劇做運動真係易過好多!
不過其實我都一早預備左iphone上tvb.com睇住金枝玉孽來做,哈!雙重選擇囉!

我最中意呢部「太空漫遊」機,膝頭冇跑步機咁傷,而且手臂都可以動埋。

望住D綠色植物做運動好似真係舒服D,不過其實出面曬到嘔,如果出去我諗我十分鐘都做唔到囉!

回來浸番個泡泡浴!簡直係人生大享受!仲有素素陪我添!

除此以外,平時我多數會游夜水的,但去開會所做GYM,才發現原來上午泳池個位都唔曬的喎!同埋早上係冇乜人的。( 個個唔願起身吧,起左都好難去做運動,因為我平時通常都係咁!
( 呢張相係我做完GYM正中午,所以曬到爆,冇人! )

夜晚好好多,至少唔曬!同埋夏天熱辣辣游水好涼快!

大部份時間都係少貓三幾丁,久唔久會包場/救生員多過游泳人的情況添!

浩浩游水好叻,但佢唔多願陪我游!

呢次又係成個池冇人,我又要試下個防水殼係咪 work 先影左幾張!

同埋夜晚望住個池底游水,個心會好平靜,當減下壓都係好事。

不過番工一星期,忙到爆,做運動又停濟左,希望我可以keep到一星期點都玩到一兩次吧!

4 則留言:

  1. 貓公主- 賴小姐2011年8月14日 凌晨3:47

    我都一樣暑假有去做運動, 主要係落平台花園行
    最近就去埋海濱長廊行
    [版主回覆08/16/2011 05:47:00]你就好啦,海濱長廊係附近,吹下海風超正! 不過運動下真入身體會好好多,希望我都keep住做!

    回覆刪除
  2. 愛海闊天空‧自由翱翔2011年8月16日 凌晨1:34

    我去旅行都有日日游水, 真係好舒服, 同埋啲筋骨好似鬆啲咁, 但返咗香港, 一返工就懶到唔想郁.
    [版主回覆08/16/2011 23:36:00]唉!打工仔返工係咁的了,放左工乜都唔想做,我都只係可以放假時做下自己想做的野,不過運動我努力緊找舒服唔辛苦的方法做下。

    回覆刪除
  3. 我地只係去過泳池,未有去過做 GYM, 可惜
    靜靜話你知,初初屋苑開放泳池的時候,其中有一戶人家兩公婆利用泳池開游泳班,由朝到晚帶不同的人入屋苑,攪到亂晒籠,令住客不能好好使用泳池之餘,加重管理壓力,因為涉及第三者保險,如果有人出事,唔知歸邊個負責,有見及此,業委會改例每個住客只可以帶2位外賓。 
    [版主回覆08/23/2011 11:23:00]原來有咁的典故的!我剛搬入去時都冇乜留意,但最近似乎又有人做你講的事,因為樓下管理處貼左唔準教班的告示。 其實如果大家自律咪好囉。

    回覆刪除
  4. 好詳盡o既介紹ar~ 我只係去過打桌球ja 都想搵個weekend朝早游水
    [版主回覆08/29/2011 23:17:00]去丫,襯夏天未完去游多幾下!呢個池都叫幾好游!

    回覆刪除