2011年8月28日 星期日

廚房工具添置

早前美食節,去買左呢個上年買唔到的車仔,好開心呢!

買好多餸時唔使拿到傻左咁了。

跟住浩浩番工,我去左荃灣入貨。二記同orange。

除左冰皮月餅同個slicer之前講過外,其實仲有其他的。

呢個silicon mat,搓粉入焗爐都得,最重要是小size,唔使左屈右屈都fit我的小焗爐。

呢個電子磅,已經係做冰皮月餅時用過了,好好用!

仲有呢個括括,佢係無縫邊的,唔怕藏污濁,其實我見blog友仔係西貢買的仲靚,但我好少經過,又唔知係邊,呢個平平地用住先都唔錯,但佢質地較硬。
仲有花花袋仔。




1 則留言:

  1. 冇理由特登碌入西貢買個刮咁認真化?!呢個好似我之前用既一個,果樣好類似,好似係Orange 買既,太軟身,好快報銷ed!
    架丁丁車好靚呀,但因為我要搭車去買餸,揪住架車仔上落車好困難,所以我冇得用戰車!
    [版主回覆09/06/2011 19:19:00]係啦,西貢好鬼遠,所以去開就話睇下,但唔係冇理由專登去咁傻仔囉! 我都估十幾蚊貨仔靚極有個譜,不過唔緊要,平平地都抵番的。

    回覆刪除