2011年8月1日 星期一

泰之旅2011 ── 沙美島(1)住宿篇

很久很久沒有去過大旅行,一來我只放旺季,二來身邊人近年去的部門大部份都係文職,唔太方便放長假,於是一而再再而三咁就唔到一起去旅行!到就得到已經係好臨時,乜都book唔到!

冇得去旅行,真係好唔開心架!

終於就到今個暑假去旅行,新年已經問定Agent 機票的野,目標係北海道自駕遊。Agent 話太早,未出到價,著我復活節再問,可惜,不久311後,日本所有野停晒,到book得已經係5月的事,太急趕又唔想,還是再遲一些吧,反正總有機會的。


難得就到假,點都要去玩下,不如就上次去泰國去唔成的沙美島啦!咁橋朋友仔講起佢地都有假,於是就一齊了!哈!呢次係我畢業後第一次同成班朋友仔去旅行!


太長氣了!睇相啦!

Book左 Ao Prao Resort 的 Beach Front Cottage


酒店好好,安排左4間呢類屋仔的中間兩間俾我地,呢兩間屋門口對住,好方便。

兩個獨立屋仔中間只係用木欄柵屏風隔開

本來仲諗緊 Beach Front 會唔會俾沙灘上的人行過睇到晒 / 嘈住,但原來屋仔外種左D灌木,等望到海之餘又唔會俾人行黎望到,私隱度VERY GOOD!


後面的Deluxe Cottage

另外的Deluxe Cottage Seaview


不過朋友仔上次住過,話後面近草叢樹林,蚊蟲小動物較多,So Far我地今次係屋入面又冇見到,感恩。

屋仔入面比我想像中靚,同佢酒店SHOW的相一樣樣,最重要係乾淨度非常滿意!

冇浴缸,沐浴間看似露天,其實有玻璃係頂,水壓一般,不過都係果句,最重要好乾淨,所以我好滿意。

屋仔有大露台,坐出去吹下風看下海都好嘆!

本來帶埋露營燈仔諗住可以夜晚坐出去傾下計,但敵唔過冷氣的誘惑!

原來夜晚的大海係好嘈的,初初我地仲以為落大雨,但原來只係海聲同風聲。

好彩隔音好好,關左門好靜,冷氣又夠,訓得超好!醒來望到個大海景!

我地留得3日2夜,可惜都係時晴時雨,影唔到陽光海灘,不過靜靜地渡下假都好的。

仲有個小型INFINITY POOL,望住個海黎遊泳池水,都幾好FEEL!

估唔到個早餐BUFFET好正!0700 - 1030,悠悠閒咁食到飽,款式多,水果又新鮮!

尤其個奄列,洋蔥芝士火腿,嘩,流心芝士,正爆!

不過屋入面冇得上網,LOBBY有電腦任用,幸好我地預先找好晒辦法,買左SIM咭可以用IPHONE上網。( 香港人冇左電腦好似會死晒咁,超唔慣。 )


本來諗住沙美島遠離城巿,冇光害,可以影下星軌的,但有人買左新機,所以冇帶到大機 ( 因為要timer remote),又咁橋下雨,睇唔到星,都唔知係好彩定唔好彩!

雖則下雨冇左陽光與海灘呢個 Prefect Match,不過懂欣賞的話,也另有一番美的。


泰之旅2011 ── 沙美島(2) 玩樂交通篇

泰之旅2011 ── 沙美島(3) 美食篇

1 則留言:

  1. 小豆靚鳥.Elegante pájaro2011年8月6日 清晨6:47

    It's a nice place, dear!!
    [版主回覆08/07/2011 21:19:00]係呀!我好中意呢度!

    回覆刪除