2010年11月4日 星期四

露營@灣仔南

距離上次露營一年有多,上年因為搬屋忙左好耐,最近天涼又可以出發了,最緊要浩浩肯陪我!

今次目的地係西貢海下旁的灣仔半島,其實就係上次塔門對面。

選呢度因為據聞佢的設施超正,有洗碗、沖涼的地方云云,又望海,仲可以將架車泊到去附近添 ( 咁會行少好多的喎 ) !


仲找歷奇朋友搞禁區紙,理論上可去到海下村行20鐘 / 黃石碼頭轉5分鐘船,但點知個朋友仔張FAX收唔到,佢又入左醫院搞唔到,唯有將架車泊左係北潭涌,轉的士入去。

香港冇地方可以好似外國咁駕埋車去露營的,得水浪窩同荃錦可以係附近泊車,不過風景就....有得必有失吧。

2點幾入到去,係南營呢邊落船,假期好多人!聽好多人知假期,星期五已經入定黎。

之前經緯的MIMI姐同阿SZE都叫我地係灣仔南營地呢邊,但睇相西那邊又好似大草原靚D咁喎,但行過去再行番來又驚連少少位都冇埋,點好呢?

最後見到個指示牌話西營地的女洗手間維修,要過番黎南呢邊,半夜三更都係唔好搞,於是疊埋心水係呢邊找個好位。



又俾我地係人地的營陣間找到個近海邊的樹蔭位,算係咁了。( 因為中間實在曬得太厲害,冇天幕唔係咁得。) ( 不過比起塔門的一望無際270度無敵大海景,呢個海景真係窄少少,仲要有山擋住個海。)

熟手技工們把今晚的窩SET好後,出發往西營地探索。其實大概5分鐘的林蔭小徑而已,環境清幽,但中間有牛。

真係好大個草原,不過好曬,同埋好多學校等團體係度玩集體遊戲,唔多O岩我地,好彩冇過來呢邊紥營咋。

我地係度放風箏,呵呵,不過唔多成功,叫做試過,睇黎呢D要學 / 有人教路。有機會再玩吧。




回來5點幾,打開我地的迷你移動廚房!

食物處理好,用保溫袋包住;  水袋x2;  食具、飲品、調味料分別包好;  仲有爐具、燃料添。

調味料,上次我地搜集各式試用裝,今次從家中裝出來。


開工 ing! (見唔見到我個LC silicon 鏟,去露營都幾好用!)

露營煮野食真係好好玩架!我地都覺得係最好玩的部份!有人影相都掛住煲粥!


是日晚餐:

1) 生菜蜆肉雞粥

2) 薑蔥廣島蠔

食飽飽去洗碗,洗碗設施真係幾完善的。( 上次我地蹲係路邊用有限的水洗乾淨 ) 不過其實點都好,回家都會大洗一次。

估唔到早上熱到咁,晚上呢處好好風,大風到我地要落番d營釘營繩先安心D。

冇乜野做,好早訓,好快ZZ聲添,嘻!仲聽到隔離爸媽叫小朋友細聲D,唔好嘈住人地訓覺!嘻!




訓左幾個鐘,10點幾醒左,起身諗住整番個宵夜,有公仔麵、即沖薑汁燉奶,但結果我地選左焗香蕉蛋糕!

係咪好羨慕露營有得焗蛋糕呢?我都係!

其實有露營用焗爐的,但我地用呢個煲陣而已,朋友仔讚我地好聰明!( 輕飄飄中.. )

材料:香蕉半隻,蛋一隻、200ml奶一盒、植物油20g、betty香蕉蛋糕粉1/4盒

造法:打蛋-->加奶-->加油-->開粉-->加香蕉蓉,隔水焗15分鐘。(不同火力時間不同,自己調較 )


其實一人得一小塊,但露營有呢d野食,好開心!


跟住真係訓,訓到天光。

今次好熱,唔單只唔使穿睡袋,連被都唔使蓋,涼涼地好好訓。

******************************************************

今次呢度因為方位問題,冇得睇日出!

早睡早起,索勝起來周圍行下,清晨的空氣好舒服!那種青草味我好中意!

兩條友四圍行下睇下,傾下計天就光晒。

日出後,我地煮早餐,隔離仲有好多營友訓緊覺,仲有好多狗仔添,好搞笑。


是日早餐餐單:

1) 煎西冷牛扒

2) 煎雙蛋

3) 即沖咖啡 & 熱朱古力

用碗飲野,幾有feel!

剛剛先講起塔門有士多,呢處冇野賣好荒蕪,就俾佢找到個阿婆賣可樂!你睇佢幾開心!

食飽,慢慢收野,悠悠閒睇人地玩,影番張相便搭船回去了。


希望黎緊再有機會去露營,我真係好中意!

如果有朋友仔一齊仲好!


4 則留言:

  1. 好好好好勁  露營都可以煎牛扒,廣島蠔,雞粥,香蕉蛋糕 點解有菲林筒,裝d咩吖
    [版主回覆11/05/2010 22:55:00]嘻,係鹽、糖、生抽、白酒同清潔精!

    回覆刪除
  2. 你果然係............靚廚神
    [版主回覆11/06/2010 00:20:00]THX!就角度而已。

    回覆刪除
  3. 嘩!妳好勁,露營都O甘多好嘢食,我一家今年年頭都來過呢度露營,我兩個女不知幾開心,不過我就怕怕了,成晚都瞓唔着,等天光,仲有大量野狗和牛,幾驚怕,一定無下次。
    [版主回覆11/06/2010 12:20:00]哈,原來你都係營友,郊外生活對小朋友好好的,不過我建議你可以試下去塔門,果度好好多。 其實呢d動物都怕人的,又怕火,所以你地係度佢唔會點敢過來,至多係附近行,但最緊要係食剩的食物要收好,或者掛起係樹上,唔好引佢地過來。

    回覆刪除
  4. wa so wonderful trip never think we can do this camping in hong kong
    [版主回覆11/07/2010 15:22:00]In fact, lots of countryside in Hong Kong is very good for camping. Highly recommend you should try and you will enjoy that.

    回覆刪除