2010年11月20日 星期六

Sunday Brunch BBQ@Balcony

露台整好左,天氣又好好喎,心思思想出去玩,昨晚浩浩要打波,我地的燒烤派對搞唔成,今早起來見陽光普照,打開雪櫃見食物都充裕,於是決定今早開番!

做好每週的例行清潔後,落惠康買左少少新鮮蔬菜同水果,回來便開始。

沒有上次的海鮮,今次純粹係雪櫃有乜食乜咁濟。
2個人,每樣少少。
香草橄欖油羊架、醃雞中翼、腸仔、墨魚丸、粟米、金菇、娃娃菜同埋蜜糖麵包。



用埋包環保炭,早前上網睇開先知,原來環保炭係會冇乜火光,但一樣會熱,能弄熟食物,好處是比普通炭少煙同灰。
其實已經買定包普通炭,但包環保炭太耐用,燒完成個鐘都未使加炭,一包炭燒兩次都未用完!用落仲幾好用添。

爐仔細細,但一開波個火太旺,有少少焦添!之後好好多。



浩浩拿手的蜜糖燒雞翼!外面脆卜卜!真係好正!
仲有我拿手的蒜蓉蜜糖方包!

自家製的蒜蓉牛油,同埋蒜鹽蔬菜包。




飲品有無限量供應的汽水、果汁@雪櫃,同埋超正冰鎮梅酒 ( 另詳文 )!





同場加映,今日Sunday Brunch的大廚@Balcony Kitchen!嘻!你好叻!


2 則留言:

  1. 你地喺露台燒嘢食,唔怕比人投訴,我有啲 friend 屋企都有露台,佢地話唔敢喺度燒嘢食,驚管理處上來嘈。
    [版主回覆11/24/2010 22:50:00]真係唔好影響人為主,之前我會睇隔離有冇晾衫、開窗咁先,同埋要睇天氣風向,呢輪都吹自己屋企果邊風,而且秋天風大,唔會聚住D煙 / 味唔散。 同埋最重要係安全,一定要睇住個爐,唔好俾佢燒著野。 我地兩個人只係燒左半個鐘左右,唔會好耐,開心都盡量唔想影響到其他人的。

    回覆刪除
  2. 樓上樓下會否好奇怪,點解成日都有BBQ味?
    [版主回覆11/26/2010 08:57:00]好奇怪,我諗只係我呢d剛搬入去的人先會對個露台咁有興趣架咋,網上討論區的人十個有九個都話露台只係用黎晾衫,放雜物、甚至食煙多,頂多係種花。 我試過坐出露台幾個鐘,途中不停咁望,上下隔離可以冇人出過露台的....香港人太忙了吧。 不過講真都唔想影響人地咁多,所以唔好玩咁耐囉。

    回覆刪除