2010年11月5日 星期五

Kuhn Rikon 節能板 + LC 專用清潔劑

自從買左個Le creuset煎pan同煲後,一直都小心使用,唔想整花佢,免得心痛。


而家中又唔係用電磁爐,( 其實我都想過換,尤其D煲耳唔會燙手好吸引。但搬入來見都仲新淨,TGC都靚牌子,呢個型號都唔平,於是諗住用多幾年先再算。) 會燒黑D煲同鑊。( 雖然每次我都細火,同洗得好乾淨,暫時都未有任何黑,但都會擔心。)



上網見台灣的人用明火燒LC時,多數會跟手買呢塊節能板,節能反而是其次,重點是唔好燒黑同俾個爐弄花個煲。


( 題外話,早前消費者委員會做的測試,話有些節能器唔單唔可以節能,仲會係燒的途中產生有毒氣體,專登找番份報告睇,好彩唔係呢D款,應該安全,詳見http://www.consumer.org.hk/website/images/shoptips/2009121501/full.pdf 。)

上網唔見香港有代理,但係cwb SOGO有呢個COUNTER見有得賣。

佢有2個SIZE,9" (24cm) 同 11" (28cm) ,全部野都有8折。

唸左好耐要大定細好,我見佢地折左後差得6x元,於是買左個大的,姐姐話唔o岩未用過可以換,拿回家度一度先。




大的就係咁:
屋企最大的32cm鑊,得左

32 cm 煎1pan,都得


不過22cm細煲就巨型左D。



諗左陣,都係覺得其實唔使咁大,大得濟,要燒熱佢先熱個煲點都會用多D燃料。

同埋放過隔離細爐頭後,太大,會頂住旁邊另一個細爐頭,所以都係要個細好了。
我屋企個爐,右邊那兩個細爐。





於是拿番去換,竟然賣晒!可能果輪LC剛開完倉,好多人入貨吧。
好彩過幾日佢打黎話有貨,去換番隻細的回來,FIT晒!

後來發現其實只要遮到爐頭的出火位,便很夠用了。

鑊,過關。                                               煎PAN,OK。
  


26cm大煲,夠。                                    22cm,冇難度。
   




多左的錢,加左少少錢換左下面呢D:
一對矽膠隔熱煲耳 / 碟套,拿熱煲好好用。 ( 其實我見D BLOG友仔係JSHOPPER的蝴蝶仔仲靚 )
同埋一個矽膠掃,BBQ / 焗野時掃下醬料都好。


**************************************************
同場加映:

真係好好用,少少已經把個煲清潔得一點漬也沒有。

有了它們,我相信D煲會KEEP得以後都靚靚!

YEAH!

4 則留言:

  1. 我之前都考慮過買呢個節能板,但我對佢d安全性都係唔夠放心  ,同埋都唔便,自己小心d算
    [版主回覆11/08/2010 23:42:00]其實如果慣左,lc d煲真係唔使點用大火,亦都唔會咁易燒黑。 不過有就心理上好似安心小小咁而已。

    回覆刪除
  2. 愛海闊天空‧自由翱翔2010年11月8日 清晨7:44

    神仙, 知唔知康寧煲煲燶咗個底可以用乜洗呀 ?? 我巳經浸咗三日都係洗唔到呀 .
    [版主回覆11/09/2010 00:12:00]我會用熱水浸,然後用鋼絲刷刷,因為康寧煲其實係厚玻璃,不過建議你都係輕輕力係焦位試下先。但有少少焦得太厲害位都有印。

    回覆刪除
  3. 上次我係中環店想買呢支清潔劑, 但係 sales 哥哥話一般清潔唔使用, 係d好舊既煲先用佢, 所以冇買到,

    [版主回覆11/15/2010 15:49:00]其實都唔使次次用,大部份時間我都只係用普通洗潔精,甚至暖水便得,但有時有些食物黏左落去 / 燒焦左,咁便有用,都係保險多,唔使等到要先買咁解。 不過佢明顯係FOR呢D煲,所以落少少,輕輕擦,真係乜都甩晒 ( 暫時我試過的情況下 ) 。

    回覆刪除
  4. 我都有買呢塊板保護d煲, 但我煮野食個陣有時d湯汁彈了落塊板度, d污穢洗唔走, 已熱水浸洗都唔得, 想問你有沒有類似情況? 如何做才可清走d污穢?用lc 洗潔劑洗得嘛?
    [版主回覆11/27/2012 15:49:44]我冇洗呀,由佢粗用咋,不過最後其實都用少左,因為我發現D煲其實明火直燒完,其實都好易洗,又唔會花,有些多此一舉咁,所以就懶用了。

    回覆刪除