2010年11月23日 星期二

Cooking Class@Le Creuset

上個月上網報左呢個班,又報到喎,今晚放工去上堂!

第二次去旗艦店,沒有第一次黎的嘩嘩聲,佢的貨真係幾齊。色彩鮮艷的廚具係白色的廚房,配搭真係好靚!


導師 Nellie ,菜式係 Julie & Julia 的法式煮鴨,不過今晚只係煮左鴨胸,簡直大開眼界!同時用四個爐黎煮,真係好好。


最印象深刻係D薯仔用鴨油煎到金黃色,超好味!冇諗過薯仔可以煎到咁好味!


鴨胸煎晒D油出來,一點也不油膩,不過可能食唔慣,我覺得可以再熟少少會仲好。


就係呢樽DUCK FAT,NELLIE話放雪櫃可以成年都冇問題,好有衝動儲番樽添,真係好香!不過成日覺得番用的油唔多健康,唔知係咪真的呢?


睇見咁靚,聞到又超香,真係FEEL到果種口水流晒出黎的感覺!


仲有紅酒配合,真係好細心!


NELLIE同助手哥哥都好NICE!


切開鴨胸分俾大家。


加埋個汁同配菜,正到爆!


同學仔都好友善,美好的EXPERIENCE,希望遲些我都可以煮番出來同朋友仔分享。


落堂可以以7折買野,其實都幾抵,只可惜最近想買的都買左,其餘未買的又唔係佢呢度有的色,所以最後都冇買任何野。


其實我對呢個好有興趣,但哥哥太忙,未答到我,我又趕回家,下次再問下先。


沒有留言:

張貼留言