2011年1月23日 星期日

捐血@15次

早幾天去左捐血,其實一直想去,但又冇經過開,果日見出開荃灣行街,想起報紙話天氣凍,捐血率低,尤其O型同A型血存貨唔夠,一個人無無聊就去左。

好多人,原來熱心的人也很多,有些慚愧呢!上一次已係年多前了呢。







其實16歲那年已開始去捐血,果時只係想做些16歲先可以做的事,而捐血係我果時可以諗到又有意義又係能力所及的事,於是就做左。



跟住就定時去捐獻咁,哈,每次做完我都會好開心,因為覺得咁渺小的我都可以幫到人,仲拿左幾年長期捐血者的章仔架!




( 宜家諗番,果時好可能係懶勁懶有意義咁,其實一D都唔痛,但人地覺得你好叻咁,幾抵呀!哈!唔好話俾人知...... )





曾經爸爸話過我,話人地賣血都叫有錢收,你又冇錢收,身體又唔係好,咁捐法真係笨!


當年唔知那來的勇氣同知識,竟然敢同爸爸講,捐血只係身體好少的比例,唔影響健康,仲加速新陳代謝!有事仲會有人通知你有事唔適合,好安全!同埋如果個個都唔捐,做手術的人邊有血用呢?你當年做手術都係因為有人去捐血咋!


哈,又俾我過左關,爸爸從此冇再干涉我做呢件事,其實我知佢係因為關心我先咁講,但我覺得佢都真係有咁諗法,因為佢也唔會去捐,不過經此一疫,或者真係覺得個女有自己諗法,都成熟的!哈....自己讚自己,但我真的覺得能過到爸爸呢關,比乜都勁!要知道要爸爸去讓個女去做一件佢唔認同的事係幾咁難的事,但佢做到,我很佩服佢,換轉我未必做到,但我以此為榜樣!







不過後來有幾年因為工作太忙,放工又進修,成日做野做到三更半夜,甚至通頂,第二朝又番工,平均每天得幾個鐘訓,身體極差,有幾次去到滴手指做初步驗血,已經俾工作人員彈番轉頭話唔適合捐,幾唔開心呀!


也試過找埋D朋友仔一起去,好開心架!有時仲有小禮物,好有意外驚喜添,錦上添花也很好呀!





總之,能夠捐血是件福氣!

血是樣很神奇的東西,是有生命氣息的,今日曾在你身體中流動,他日可以在另外一個有需要的人身上繼續流動,讓他的生命得以延續下去,這種傳承,不需要很叻,不需要很聰明,只要你有心,有健康便可以做!

願更多的人願意去作!

願我也能常常繼續做!

3 則留言:

  1. 我只捐過一次,我血管幼,血流得好慢。我好懶去捐血,我係A,所以常收到紅十字會缺A的EMAIL
    [版主回覆01/23/2011 22:53:00]我識得幾個朋友仔,包括我男友都係血管幼,佢地成日捐到過晒時都未捐完呢! 如果有EMAIL提又好喎,可能你的血型較特別,我係O型,未收過EMAIL。

    回覆刪除
  2. 你很叻呀, 我超痛, 諗都無諗過....真係衰...haha>.
    [版主回覆01/24/2011 20:24:00]都唔係的,唔一定要捐血先係好事的,有時有心便好。:)

    回覆刪除
  3. 愛海闊天空‧自由翱翔2011年1月23日 晚上11:50

    我都係捐過兩次咋, 因為病咗穫大嘢, 所以都無再去捐 lu.

    回覆刪除