2011年1月31日 星期一

川貝無花果海底椰燉豬 x2

最近浩浩轉左部門,要番番shift,超唔慣,不竟佢變番九五正常人幾年了,唉!宜家仲要係日日唔同更,拿住張更紙都我唔識睇!

不過我明佢仲辛苦的,為左令佢減下壓,我決定逢佢番中我都煲湯過佢飲先。
( 嘻,佢上次讚我果個第一煲中煲好味,我先醒起很久沒湯水了,同埋最近睇書講湯水多可平衡身體,滋潤之餘仲有keep fit的功效!所以藉得好好努力! )


煲版
上星期諗住燉川貝海底椰,但點知料好多,放左入18cm煲後冇乜水,所以就咁放係26cm度煲,多d飲下都好的。

材料
無花果、新鮮海底椰、川貝、南北杏、薑、蜜棗、豬展

煲左2個半鐘,好清甜滋潤,不過好似甜太多,但唔多夠濃,下次都係燉會精華d。





燉版

有見上次唔夠濃,黎個燉版,不過材料改左少少。

材料

無花果 2粒
海底椰 ( 今次用乾,話有效D )
川貝1/3両
南北杏
蜜棗 1粒 ( 上次太甜,所以減少D )
豬展 30元 ( 加多左少少,但唔敢太多,驚放唔落 )
雪梨乾 3片 ( 湯料包剩下的 )


做法:
1) 豬展切細汆水,無花果、蜜棗剪細
2) 川貝弄碎 ( 上次係荃灣街巿買的木磨,$30,幾好用 )

3) 放晒入細煲,加水至九成。

大煲放半滿水,細火燉3個鐘。

嘩!今次清甜得來好夠味!正!

希望D咳快D好。不過浩浩唔中意雪梨。

1 則留言:

  1. 川貝苦唔苦ka..
    [版主回覆02/02/2011 16:50:00]第一次煲我冇弄碎,咬落有些澀味,但湯太甜冇;燉呢次弄碎了反而冇澀味,或許無花果同蜜棗甜,遮左。

    回覆刪除