2011年1月2日 星期日

兩貓和平共處大作戰(三)──適應期

呢個假期我盡量都留在家陪貓貓,盡量俾多D時間佢地相處。

因為未放心,只在有人看管住先俾佢地一起玩。

冇人係屋企,素素獨霸書房,有齊沙盆、食物、水同玩具。

清清則在廳任走。

我們在家就俾佢地一齊玩。 ( 其實唔知係咪叫玩,因為都唔知佢地開唔開心的......好似我讀幼兒教育時,對小朋友「玩遊戲」的定義咁....呵! )

見唔見清清個樣幾黑臉!啤實呢隻百厭唔識死的小東西!


有時忍唔住出手,但其實佢自己都好驚,好多時FU完出完手佢自己會調頭走!


不過素素又真係唔識驚,佢會偷偷去用人地個沙盆!
( 但唔識出番黎,因為有門,好搞笑! )

又霸住清清的御用奴才們!


清清也唔慣,有時有玩具滾過,有聲音,兩隻貓一齊會本能反應地去追,不過一見到大家碰埋便好驚咁停左!通常清清都會「FU」一聲然後調頭走去安全距離後啤住素素!






好在有些時候,乜問題都唔得閒介意的。

1) 有好野食時....罐頭太吸引,幾近一齊食都冇問題,只要一人有一份便好!

2) 太累眼訓時....只要見唔到,唔搞到我,我唔得閒理!





有時見到佢地都好似學緊一齊玩,雖然有少少動魄驚心FEEL,但總叫係玩吧。

例一:你躲我「抓」....清清最中意我地同佢咁玩,宜家素素同佢玩!


例二:你上我下.....其實係清清躲上桌上,素素上唔到係下面行,清清拍佢個影!


平安夜我地打邊邊慶祝時,第一幅有素素的全家幅。
( 浩浩係佢地爸爸,我係姐姐姐,因為未結婚架,或者將來會做佢地媽媽,但要睇佢地有冇呢個福份喇,哈!)
( 不過留心睇,佢兩個俾我地叉頸先叫望到鏡頭咋,幾唔願意!嘻!)


希望佢地快D適應對方的存在,唔使再咁隔離過日吧。


沒有留言:

張貼留言