2011年1月11日 星期二

冬日保溫百寶

呢幾日真係凍到傻左,足足凍足兩星期有多,有時有太陽會好少少,但天陰陰同下雨時就簡直想死!

最慘係每天起身時個天仲未光,每天都掙扎起來!
唯有同自己講係為家中兩小口買貓罐頭而努力,會好少少。


神仙極之怕凍,係咁凍的天氣唯有出盡法寶!

法寶一、二、三!


法寶1:
暖爐 ── 其實明知會好乾,但點都要有!每次坐係佢隔離時,都覺得呢樣係買得最好的電器!哈!
我用的牌子唔錯,係 Delonghi,意大利製,當年為左靚同慳位,格盡價都要買個最貴最SLIM款,夏天收埋都好正!STRETTO系列,仲可以掛牆安裝的,不過屋小,都係碌來碌去,隨住我走多。

暖爐呢D幾百蚊貨,我部都係一千多少少,真係唔慳得,夏天都要開冷氣啦,冬天有個暖爐好過好多,尤其有小朋友同老人家的屋企。

http://www.delonghi.com/hk_en/products/trsw1225/

其實之前有暖風機添,但吹住先暖,一離開便唔得,冇點用了。



法寶2:
地毯 ── 有左佢真係好好,我同貓貓們黏住佢睇電視好開心!呢張青綠色 Franc Franc好似坐草地咁,嘻,最近買多左張米白色細的添,$360咋!

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!oXKvyiOLBRIedrBAIMHmizRm/article?mid=891


法寶3:
熱飲 ── 一直知凍飲對身體同美容都唔好,但一直戒不了口,但天氣凍乜都戒晒!仲整好多花款俾自己,蔘蜜、綠茶、桂圓紅棗水等等。希望呢個習慣維持到下去便好了!




另外想分享新買的兩個法寶!  <-- 講咁耐,呢個先係重點!


法寶4:

珊瑚絨睡袍 ── 呢個牌子之前有珊瑚絨好多產品,聽人講床單同被都好好,但買左類近的 Casablanca 的被 ( 質地差唔多,色靚D,又大牌子D咁 ),冇買佢,見上年買佢果張羽絨被同被單都唔錯,終於買左佢呢件野!

超好!好暖好舒服、冇靜電,長到小腿,買左兩件,宜家成日有兩隻毛絨絨的大熊係屋企行來行去。





法寶5:

雞仔嘜心膚吸內衣 ── 細過最討厭呢個牌子的羊毛內衣,因為刺肉!但成日俾媽媽逼著!
不過原來佢宜家出左好多其他質地的產品,呢件係纖維,原全唔「吉」,仲係大U領,著係入面都唔怕露出來醜怪!

買左兩件短袖,仲送洗衣袋,可以入機洗的,好方便。

其實有萊卡款添,好軟,但姐姐話呢款會暖D,信佢。
( 我仲睇左Columbia的保暖內衣添,但覺得似厚質料的透氣運動衫款,成3百幾件,冇買到。)

試左幾日,真係暖左的,但又冇以前的天蠶衣咁暖,不過佢好薄身,著左好似冇著咁,唔會緊身焗住咁,我中意!


法寶6:
羽絨 ── 冇得好講!現代比我小時候的年代,冬天衣物最大分別就係羽絨的出現!

睡覺會蓋羽絨被! ( 早前想買電暖毯,但諗起張羽絨有時會暖到出汗,即刻可慳番!) 出外總有件旁身!


呢件係早前係 uniqlo 買的90%羽絨,因為上年浩浩係 quiksilver 買左件好輕好薄但好暖的90%羽絨,我又想買番件類似的,點知呢件太薄,少少凍就得,最近呢D下下低過10度的便唔夠,不過$499,一分錢一分貨吧。

本來諗住拿番舊果件厚羽絨著,但唔中意佢咁大舊,估唔到有次用佢配以前買落的Columbia的外褸著,超夾喎,輕身唔擁腫。

仲有黑色的仿皮手套,好暖,都係 uniqlo,$79咋。( 以前婆婆有對真皮的,但當然唔係呢D價,同埋手套成日會唔見,買貴會好心痛 )

其實我仲有件羽絨背心仔,唔靚,深藍色好似以前的棉襖仔咁,但好似環保袋咁摺得埋,細細件,好暖,好方便,去露營、旅行通常我都會帶住佢的,之前跟公司係太子羽絨廠批發買,$15x,好抵!


所以最近呢兩個幾星期,日日凍成咁,都係靠呢幾樣法寶渡日!


尤其番工時,公司入面超暖,一件保暖底衫 + 一件長面衫 + 毛毛領巾仔最適中,點郁動都好方便,至少唔會好似D小朋友咁企鵝先。
出去溫差咁大, 著番件薄身羽絨,再加一件防水防風的風褸,同埋手套、長boot!簡直就係風雨無敵!哈哈哈哈! ( 已經捨棄左大褸好耐,雖然大褸好靚!所以除非襯衫等.... )


回家便坐住地毯開暖爐!飲熱飲糖水暖胃!呵呵!


1 則留言:

  1. 冬天飲熱維他奶,真係好正
    [版主回覆01/14/2011 08:49:00]係呀!不過都係原味同麥精最好味!

    回覆刪除